Monday 27 June 2016

Hester Jang - Cvetovi tame


Izdavač - Vulkan izdavaštvo

„Ne mogu tačno odrediti trenutak u kome prelazim preko. To pristiže polako: zavodljiva tama, moje lice i udovi se rastavljaju u nečem mekom i bez težine. Potom se svest širi kroz mene poput kofeina. Moja čula ožive.”

U njenom životu ljudi nikad nisu bili pouzdan izvor sreće, jer su je ili lagali, napuštali i ostavljali, ili umrli. Ona je žena koja ima izvanrednu karijeru, ali nema dobar društveni život i porodicu. Nakon iznenadne smrti svog trogodišnjeg sina Šarlot Kejts više nije sigurna u svoj posao. Ova mlada žena koja više ne želi da razmišlja i da se seća gubitka odlučuje da svoju tugu prepusti lekovima za spavanje. Ali šta se desi kada joj jedno veče u san dodje nepoznata osoba, dečak, kojeg Šarlot oseti i pre nego što ga ugleda? Ko je taj nepoznati mališan koji traži njenu pomoć? Da li je on stvaran ili je glavna junakinja upala u uvrnutu apstinencijalnu krizu?  

„Nema ničeg neprirodnog nego da izgubite dete. Čak ni razgovor s mrtvima nije neprirodniji od toga.”

Može li stvarno ova povređena žena pomoći dečaku koji je mrtav već trideset godina? Može li ona neporecivi verovati u jednu viziju?
Ovaj san odvešće Šarlot na jedno putovanje koji će prihvatiti samo da bi pobegla od celog sveta, ali šta ako na američkom jugu opet pronađe ceo svoj svet? Ovo putovanje sa ciljem odvešće je na veliko imanje imućne porodice Devo, koja je pre trideset godina izgubila svog člana porodice,I tamo će upoznati jednog muškarca koji deli zajedničke grozne životne povrede kao Šarlot. Može li naša glavna junakinja rešiti misteriju staru trideset godina i hoće li iznenadna ljubavna romansa uspeti pronaći svoj put u ovoj zamršenog priči? I mogu li mrtva deca postaviti klopku živima, kako bi ih doveli na usamljena mesta sa zlim namerama, ili stvarno trebaju nečiju pomoć? 
Autorka na jedan veoma dobar i hipnotišući način krije odgovore na pitanja, ali kada ih budete dobili znajte da ništa ot toga nećete očekivati kao što nisam ni ja. Ovaj izvanredan triler mene je u početku zavarao tim čudnim, veoma dobrim opisanim snova, koji su sa sobom nosili jezu i strah, i davali lažnu nadu da se u ovom trileru krije jedna fantasy priča. Ovo je jedna od onih knjiga koja vas tera da čitate. Ona u vama budi znatiželju tim tamnim, gotovo realno opisanim snovima, zbog kojih se nisam odvajala od knjige, a ni kreveta. Ali ovaj triler ne krase ti čudni snovi, već dobro zamršena priča u kojoj se prepliću jedno prijateljstvo, mračne tajne bogate porodice i istina sakrivena već trideset godina. Trenuci koji su me bližili kraju knjige i kada sam polako otkrivala istinu bili su jedni od onih koji su me izbacili iz takta i odneli moju sabranost zajedno sa pameti. Ti trenuci kraja bili su takođe razlozi mojih suza koje nisam mogla da zaustavim. Takođe ovaj neverovatno dobar triler krasi jedna prelepa ljubavna romansa dvoje odraslih osoba, koje će u ovoj tami pronaći spas sa svojim povređenim osećanjima. 

„Osećam da imamo sve delove slagalice, samo ih stalno slažemo na pogrešan način. “

Recenzija by Dragana Stojanović
 

No comments:

Post a Comment