Saturday 11 June 2016

Penelopi Vord - Zabranjena strast


Izdavač - Laguna

Prije tačno godinu i po dana sam se zaljubila u Eleka O’Rork. Triput sam čitala Stepbrother Dearest , ni ne sluteći da ce knjiga ugledati svjetlost dana na srpskom jeziku.
Odakle da počnem..
Oduvjek sam bila zaintrigirana sa knjigama koje u srži sadrže taboo temu, onu tako poznatu a u stvari neispričanu (ovo se prevashodno odnosi na knjige koje su prevedene kod nas).
Već na početku knjige sam mislila da je priča predvidjiva, ali sam je i dalje nastavila čitati. Elek bad boy i Greta naizgled nevina djevojka. Uhuuu kako sam se prevarila. Ode u vjetar moje nagađanje, i šta više,priča dobija novu dimenziju ostavljajući me u suzama u 2 sata poslije ponoći.

"Znam da si mi, i pored mojih upozorenja, sinoć ipak dala deo srca. I premda sam pokušavao to da sprečim, i sam sam ti dao deo svog. Znam da si to mogla osetiti jutros. Želim da taj deo sačuvaš. A ti kad budeš odlučila da ostatak srca jednog dana daš nekome, molim te, postaraj se da to bude neko ko te zaslužuje."

Tako i meni Elek naizgled slomi srce. Trebalo je tu par maramica, da nastavim sa čitanjem. 
Drugi dio knjige je fantastican. Upravo onakav kakvog nisam očekivala, i koji me oborio s nogu. Elek i Greta malo stariji, dovedeni u situaciju da se ponovo sretnu. Tada dolazi do iznenadnih otkrića, o konstantnom preispitivanju donešenih odluka, i ono najvažnije - dolazi do onog poznatog osjećaja da osoba koja je pred nama jedina budi ljubav i dom u nama. Elekov i Gretin put nije tako jednostavan. Popločan je više kamenjem nego ružama. Oboje se trude da urade ispravnu stvar, da ostave kajanje iza sebe al to nije lako, posebno kada znaju da će zbog toga neko da pati.
Moram priznati, da nisam znala kako će se završiti, da li će njihova priča ugledati srećan kraj. I ovo je upravo jedna od onih knjiga kojoj se rado vraćam, posebno u večernjim satima dok vani pada kiša.

Recenzija by Olja Polcer 

No comments:

Post a Comment