Monday 30 October 2017

Kersti Mozli - Dečko koji mi kuca na prozor


Izdavač - VULKAN IZDAVAŠTVO

''Lijame, šta hoćeš od mene?"
"Sve.''

Amber nije obična devojka, Amber se bori sa duhovima iz prošlosti i bolnim detinjstvom zahvaljujući svom ocu.

''Znala sam da nije trebalo da se nadam srećnom kraju. Nikada ga neću dočekati.''

Amber i Džejk preživeli su svašta. Od vike, batina pa sve do pokušaja silovanja Amber kada je njihov otac konačno izbačen iz kuće. Jedini prijatelj im je Lijam, koji krišom ulazi u Amberinu sobu kroz prozor i zagrljajima joj pomaže da zaspi od jedne večeri kada ju je video kako plače.

''Osećala sam se sigurno i zaštićeno u njegovom čvrstom zagrljaju. Prestala sam da se opirem. Predala sam se i šćućurila uz njega čitavim telom. Jecala sam mu na grudima.''

Nakon nekoliko godina Amber, Džejk i Lijam su srednjoškolci. Amber ima strah od dodira za sve osim za Lijama, on joj i dalje krišom ulazi u sobu svake noći.
Pored zaštitnički nastrojenog brata, Amber krije svoje emocije, kao i Lijam kako bi sačuvao svoje prijateljstvo sa Džejkom.
Međutim, uprkos Lijamovoj blagoj arogantnosti prema Amber, uprkos činjenici da može da ima svaku devojku koju poželi... Jednog dana priznaje Amber kako se oseća i tako započinje jedna preslatka ljubavna priča.

''Nisam mogla da zaspim bez njega. Branio me je od noćnih mora. Ne bi me povredio… zar ne? Poverila sam mu svoju bezbednost, mogu li mu poveriti srce? Znala sam da je odhovor na to pitanje ne, ali iz nekog razloga, želela sam baš to da učinim. ''

... Tu je i borba sa njihovim ocem kada se vrati u njihove živote, kao i nova prijateljstva, jedna opklada i dvoje ljudi koji ne mogu da provedu noć jedno bez drugog...

''Njegova ruka savršeno je odgovarala mojoj. Sve je bilo tako prirodno i gotovo previše lako.''

Mnogo lepa priča za ove jesenje dane.
Samo mi se jedan detalj nije svideo i bio mi je suvišan za knjigu koja je ipak Young Adult, ali progledaću kroz prste i daću 5 zvezdica.
Topla preporuka. 

''Novi početak bio mi je neophodan. Toliko toga mi se ovde dogodilo da sam morala da odem negde i da počnem iznova. Zaboraviću sve i okrenuti pogled ka budućnosti.''

No comments:

Post a Comment